Drodzy Goście,

W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwu i pracownikom hotelu, w związku z pandemią COVID-19 wprowadziliśmy procedury, opracowane w oparciu o wytyczne Ministerstwa Zdrowi i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Strefy ogólnodostępne

1. Prosimy o zachowanie przepisowego, minimum 2-metrowego dystansu między Państwem a innymi Gośćmi oraz pracownikami hotelu zarówno w recepcji jak i w pozostałych przestrzeniach ogólnodostępnych.

2. Prosimy o dopełnienie obowiązku noszenia maseczek w przestrzeniach wspólnych na terenie hotelu.

3.Przed wejściem do każdej z ogólnodostępnych stref hotelu rozlokowane zostały dozowniki ze środkami do dezynfekcji i instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk. Prosimy o korzystanie z udostępnionych środków przy każdym wejściu do poszczególnych przestrzeni.

4. W toaletach ogólnodostępnych znajdą Państwo instrukcję dotyczącą mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek oraz maseczki.

5. Regularnie przeprowadzamy dezynfekcje i wietrzenie przestrzeni hotelowych.

6. Wśród naszych pracowników wdrożone zostały odpowiednie procedury. Każdy z nich został przeszkolony w zakresie bezpieczeństwa i zaleceń Ministerstwa Zdrowia i GIS.

Recepcja

1.W obszarze recepcji przygotowaliśmy płyny dezynfekujące, prosimy o ich użycie przed przystąpieniem do meldowania.

2. Pracownicy recepcji obsługują Gości zabezpieczeni w środki ochrony osobistej.

3. Do stanowiska recepcyjnego zapraszamy tylko jedną osobę, która zamelduje wszystkie osoby towarzyszące, z którymi przyjechała.

4. Karty do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez gości.

5. W recepcji dostępne są numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.

6. Zachęcamy do dokonywania opłat bezgotówkowo, bądź poprzez realizację przelewu przed planowanym przyjazdem.

Pokoje

1. Dostosowaliśmy wyposażenie pokoi oraz sposób ich przydzielenia do obowiązujących przepisów, tak aby korzystanie z przygotowanych przestrzeni pozwalało na nieskrępowany i satysfakcjonujący pobyt.

2. Ograniczając bezpośredni kontakt między Gośćmi, pokoje będą w miarę możliwości udostępniane w różnych częściach hotelu.

3. Wszystkie powierzchnie takie jak blaty, armatura, biurko, klamki, włączniki, piloty są dezynfekowane.

4. Pracownicy służby pięter wyposażeni są w maseczki oraz rękawiczki jednorazowe.

5. Zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

5. Po każdym pobycie Gości pokoje są wietrzone oraz poddawane dezynfekcji.

6. Pościel i ręczniki-o czystość i bezpieczeństwo hotelowej pościeli dba pralnia chemiczna. Pościel dostarczana jest w reżimie sanitarnym.

7. Zawiesiliśmy sprzątanie pokoi przy pobytach do 3 noclegów. W trakcie pobytów dłuższych 4 – 7 noclegów sprzątamy jeden raz. Oczywiście w przypadkach nadzwyczajnych i po kontakcie z recepcją serwis pojawi się z pominięciem tej zasady.

Posiłki

1. Posiłki podawane są zgodnie z aktualnym reżimem sanitarnym.

Sala zabaw

1. Sala zabaw czynna jest w godz. 11.00-22.00 z przerwą techniczną na dezynfekcję i wietrzenie w godz. 13.00-14.00.

2. Z sali usunięto przedmioty i sprzęty, których nie można dokładnie zdezynfekować, tj. pluszowe zabawki, rzeczy wykonane z miękkich i chłonnych materiałów, małe zabawki z drobnymi elementami itp.

3. Powierzchnie dotykowe takie jak klamki, włączniki są poddawane regularnej dezynfekcji.

4. Do sali zabaw może wejść wyłącznie dziecko/opiekun zdrowy, bez objawów sugerujących chorobę zakaźną.

5. Dziecko nie powinno zabierać do sali zabaw swoich zabawek i innych domowych przedmiotów.

6. Opiekunowie zobowiązani są do zakrywania nosa i ust maseczką oraz o utrzymania dystansu pomiędzy osobami wynoszącym minimum 2 metry.

7. W strefie wejścia do sali zabaw umieszczono środki do dezynfekcji rąk wraz z instrukcją dezynfekcji. Każda osoba wchodząca do sali zobowiązana jest do zdezynfekowania dłoni przy wejściu płynem dezynfekującym.

W przypadku potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji prosimy o kontakt z obsługą recepcji telefonicznie +48 87/ 644 61 54, lub mailowo:rezerwacja@nad-netta.pl